Huis van Eemnes, Eemnes

24-04-2018

FNV Horeca heeft een akkoord bereikt met het Huis van Eemnes voor een bedrijfs-cao. Het bestuur van Stichting Huis van Eemnes is zeer tevreden met het resultaat: “Samen met FNV Horeca is de bedrijfs-cao voor het Huis van Eemnes opgesteld. We zijn trots op het resultaat dat zowel een stimulerend werkklimaat voor onze tevreden medewerkers als onze verantwoordelijkheid in goed werkgeverschap waarborgt!”.

Op dinsdag 24 april zijn de handtekeningen onder het cao-akkoord gezet en ontvangt het Huis van Eemnes ook de erkenning Goed Werkgever 2018. FNV Horeca vindt goed werkgeverschap erg belangrijk en maakt daarom cao’s op maat. Beter loon is een randvoorwaarde, maar andere voorwaarden zoals scholing, opleiding en arbeidstijden vinden medewerkers net zo belangrijk of soms nog belangrijker. In een cao op maat kan hier invulling aan gegeven worden.

Belangrijkste afspraken

Over Huis van Eemnes

De Hilt in Eemnes is verzelfstandigd naar Het Huis van Eemnes. Deze nieuwe organisatie is samen met de bibliotheek Gooi en Meer en de gemeente druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe en duurzame centrale ontmoetingsplaats van Eemnes met daarin net als nu een horecagelegenheid. In de nabije toekomst zal het Huis van Eemnes gaan werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, zoals mensen met een beperking of mensen die willen re-integreren.

Inloggen Mijn FNV Catering

Wachtwoord vergeten?